Tak Boleh Tidur

2:26:00 PTG Mohd Zahiruddin 0 Comments


Pukul 5.17 pagi dan zahir tak tidur lagi. Sebab kopi ke? atau sebab zahir risau sebab esok ada kuiz huhu zahir pun tak tahu. Korang pernah tak risau sampai tak boleh tidur?

Zahir tak boleh tidur nanti terlebih tidur lak aha yang penting kena ambik kuiz dulu kalau tak habisla terlepas pulak nanti. Nasib baik esok kelas cuma 4 jam then boleh la merepeut kat katil haha. Tak sabar pulakkan nak tidur konon *walaupun sekarang zahir dah menguap yang kesekian kaliya* yang penting kuiz dulu haha.

Taknak cakap panjang sebab zahir tak ada idea nak tulis pagi-pagi buta macam ni yang penting zahir kena bertahan haha

Sekian

You Might Also Like

0 comments:

Do Comment k