SELAMAT HARI GURU!

6:58:00 PTG Mohd Zahiruddin 1 Comments


Kira nya belum terlambat lagi zahir nak ucapkan selamat hari guru kepada guru-guru zahir dari sekolah rendah hingga ke universiti ni. Walaupun hari guru 16 Mei 2016 tapi zahir tetap nak tulis jugak entry ni sebagai penghargaan zahir kepada orang yang telah mencurah kan ilmu kepada zahir.

Nak mintak maaf kalau ada yang terkasar bahasa or terguris perasaan sepanjang mereka mengajar zahir yang nakal ni. hehe Jangan terkejut tau zahir ni nakal jugak la kat sekolah dulu. 

Kepada insan yang bergelat guru zahir ucapkan SELAMAT HARI GURU dan zahir doakan moga success selalu. 

Senarai Sekolah Zahir:
1) SK Penipah Daro
2) SMK Pesantren Abdul Taib Mahmud
3) UiTM Sarawak 

Tidak lupa kepada guru guru yang secara tidak langsung mengajar zahir tak kira la formal or tak formal TERIMA KASIH CIKGU!



You Might Also Like

1 ulasan:

  1. Dah lambat dah. Haha. Bagus jugalah Zahir masih ingat. Jangan contohi saya, tak pernah pun mengucap. Doa-doakan saja kepada guru-guru dan pensyarah-pensyarah.

    BalasPadam

Do Comment k