Hadiah GiveAway Encik Kidal

10:10:00 PG Mohd Zahiruddin 5 Comments

Jenggg.. haaaa ni lah hadiah untuk giveaway pertama zahir. korang boleh tengok dan pilih apa yang korang nak..well zahir dah cakap semua bertemakan "keazaman dan perubahan" jadi ini merupakan salah satu titik dalam hidup anda untuk buka buku baru..dan jika terdapat perubahan ataupun pertambahan hadiah akan dimaklumkan kemudian.

**customise calender X 1**

**customise notebook or planner X 2 (saiz A5 dan A6)**

**buku #hensin X 1**
**topup X 1 (RM10)**

Best kan!!!! Jadi jom la meriahkan giveaway zahir ni semoga dapat lah salah satu hadiah kat atas tu. 

sekian

You Might Also Like

5 ulasan:

Do Comment k