Tak Ngantok!!

10:09:00 PG Mohd Zahiruddin 5 Comments

Oleh kerana mata zahir belum bersedia untuk beradu jadi zahir ambik keputusan untuk menulis entry pendek untuk tatapan pembaca **ada ke yang nak baca** mungkin mata tak mengantuk sebab zahir bedal dua paket kopi tadi. Nampak tak keganasan kat situ well kalau satu mana cukup **padah nya jadi burung hantu la**

Esok akan bermula nya Minggu Destini Siswa (MDS) kira macam minggu orientasi la untuk pelajar baru masuk universiti kan. Zahir merupakan salah seorang ketua biro dan zahir Selaku ketua Biro Taklimat akan mula bertugas pada esok hari **tapi tak tido lagi kan** mesti pelajar baru akan muak tengok muka zahir..yelah sebab nama pun biro taklimat so kerja nya bercakap kat depan la. Sama jugak la dengan kawan sebiro zahir. Semoga MDS kali ni berjalan dengan lancar dan semoga urusan zahir dipermudahkan In Shaa Allah aminnn..

Rasanya itu je kot untuk entry pendek ni huhu sebab zahir terlampau bosan jadi zahir menulis la untuk membuang masa dan buat mata mengantuk**tidurlahhh** haha

sekian..

You Might Also Like

5 ulasan:

  1. oukk...oukkk..bunyik burung hantu..hahaa.. tdurlah zahir..:D

    BalasPadam
  2. wah... senior la kan... heheha klu tak ngantuk bt solat tahajut.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. senior untuk apa haha nak tahajud tp takleh tdo acamner tuh hahah

      Padam
  3. holla zahir..kalau zahir masih tak ngantuk...sila jawab soalan saya yer...terima kasih...

    Liebster Award

    BalasPadam

Do Comment k